Vrienden van de Nederlandse Vioolbouwschool

De Vereniging Vrienden van de NVS is opgericht om de vioolbouwschool te ondersteunen met diverse activiteiten en inkomsten. Iedereen die geïnteresseerd is in vioolbouw en een bijdrage wil leveren aan de groei en bloei van de school is welkom om lid te worden van de vereniging.

De leden van de vereniging kunnen deelnemen aan (en meehelpen met het organiseren van) diverse activiteiten zoals:

• lezingen over vioolbouw gerelateerde onderwerpen
  • opzetten van een fonds met instrumenten uit de NVS
  • uitwisselen van kennis
  • vergaren van subsidies voor de school
  • het schrijven van een nieuwbrief

Lidmaatschap

Het lidmaatschap van de Vereniging Vrienden van de NVS wordt aangegaan per jaar. De kosten zijn initeel vastgesteld op €75,- per jaar. Bij de jaarlijkse algemene ledenvergadering zal het bedrag opnieuw vastgesteld worden.

Via vrienden@nederlandsevioolbouwschool.nl kunt u zich aanmelden.

Eigen inbreng

Laat ons vooral weten wanneer u zelf ideeën hebt die u samen met de vereniging zou willen uitwerken

Voorlopig bestuur (2023-2024)

Roland Drijver (voorzitter)